Frakt og levering
Hvor sendes pakken fra?
Alle våre pakker sendes fra lageret vårt i Asker, Norge.
Når får jeg min bestilling?
Vi estimerer 3-7 dagers leveringstid.
Ved høy trafikk eller problemer hos fraktleverandøren du velger kan leveringstiden bli lenger.
Hvordan sporer jeg pakken min?
Vi sender en sendingsbekreftelse via e-post når pakken blir sendt. Dersom du har valgt frakt med sporing finner du sporingsinformasjon i denne e-posten.
Hva koster frakten?
Vi tilbyr frakt med diverse leverandører.
Pris per 28.04.2024:
Brev uten Sporing (Posten.no) - 35kr
Norgespakke Liten (Posten.no) - 69kr
Norgespakke Medium (Posten.no) - 129kr
Norgespakke Stor (Posten.no) - 249kr
Brev med Sporing (Helthjem.no) - 80kr
MyPack Collect Liten (PostNord) - 69kr
MyPack Collect Medium (PostNord) - 139kr
MyPack Collect Stor (PostNord) - 249kr
Jeg har mottatt en pakke hvor emballasjen ikke stemmer overens med det jeg har kjøpt?
Vi gjenbruker alt vi kan av ytre og indre emballasje, så ytre emballasje kan være fra noe helt annet enn du har bestilt, og indre emballasje kan være en blanding av diverse.
Angrerett og garanti
Hvordan returnerer jeg et produkt på angrerett?
Når du benytter deg av angreretten er du selv ansvarlig for kostnaden med å returnere produktet.
Pakk varen forsvarlig, merk pakken med ordrenummer og "Retur" og send den tilbake til oss.
Sendes til:
Rebuild IT
Gullhellaveien 19
1386 Asker
45243871
Jeg har returnert en vare. Når får jeg pengene tilbake?
Du kan forvente å få pengene tilbake innen 10 virkedager fra vi mottar returen.
Hvordan sender jeg tilbake et produkt for garanti eller reklamasjon?
Ta kontakt med oss på e-post til support@rebuildit.no så ordner vi kostnadsfri retur!
Produkter og priser
Er priser inkludert MVA/moms?
Ja. Varene vi selger er brukte så vi bruker avansesystemet for utregning av MVA. Dersom du trenger faktura til regnskap må du ta kontakt for å få faktura med korrekt MVA.
Hvilke betalingsalternativer tilbyr Rebuild IT?
Hos oss kan du bruke følgende:
Vipps
Klarna - Betal innen 30 dager
Klarna - Delbetaling
Visa
MasterCard
AmericanExpress
Kommer CPU-kjølere med kjølepasta?
Nei, dette må kjøpes separat.
Blir de brukte produktene testet?
Vi funksjonstester og inspiserer så mange av produktene vi kan for feil.
Dersom produktet ikke er testet på noen måte er det merket som "Utestet" i spesifikasjonene.
Følger det med ekstrautstyr til produktene?
I utgangspunktet er det kun produktet som er beskrevet i annonsen som er inkludert. Ta gjerne kontakt hvis du har spesielle behov relatert til et produkt.